fredag 6 september 2013

Bilder - äntligen!

Denna vecka har varit lite konstig för min del: Bara en dag i klassen!

Jo, mån-ons SKA jag normalt vara IT-pedagog och sen ha klassansvar to-fre. Men nu i början har jag främst varit IT-pedagog i klass 1D... Och det har varit en toppen möjlighet att finnas med i allt! Men denna vecka har jag varit sjuk tis-ons och sen inskolningssamtal torsdag. Det har gjort att jag känt mig långt ifrån klassarbetet. Tur att jag fick vara i klassen fredag! Även om det känns som att jag kom inflygande utan koll, har man säkert mer på fötterna än man tror ibland.

Trots att vi inte har vår rara Jenny hos oss på fredagar, så kastade jag loss med arbetsstationer och tre lärplattor (tre skrivpar) och det gick JÄTTEBRA! Vilka elever vi har!!

Samtalen har iaf gått riktigt bra, vi har toppen-rara barn OCH föräldrar! Och under samtalen fick vi OK att visa bilder! Jättekul, så här kommer lite smakprov från vår verksamhet. 

-Håll till godo!

Kram L8


Vår vägg med fina kronor!

ABC-böcker på gång...
Och så en elevtext med både leksaksspråket och svenska...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar